Thailand, het is bijna zo ver! - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Karin Scheepens - WaarBenJij.nu Thailand, het is bijna zo ver! - Reisverslag uit 's-Hertogenbosch, Nederland van Karin Scheepens - WaarBenJij.nu

Thailand, het is bijna zo ver!

Blijf op de hoogte en volg Karin

07 Januari 2015 | Nederland, 's-Hertogenbosch

Hallo allemaal!
Jaja ik laat weer wat van mij horen, want er staat een nieuwe reis op de planning! 15 januari vertrek ik namelijk voor 6 weekjes naar Thailand! Ik kan jullie nu horen denken ‘Thailand? Maar wilde je niet terug naar Zuid Afrika?’
Ja klopt helemaal, terug naar Zuid Afrika wil ik ook. Maar Jvv, een vriend van mij uit Zuid Afrika, zit momenteel in Thailand en nodigde mij uit om hem daar op te komen zoeken om samen een tijdje rond te gaan reizen. Ook geen verkeerd plan leek me zo :) Dus heb ik enkele maanden terug mijn vliegtickets geboekt en ben ik me langzaamaan gaan voorbereiden. En nu is het eindelijk zo ver! Nog een weekje en dan kan ik eindelijk met de backpack op mijn rug vertrekken.
Vanaf dan gaat deze blog weer helemaal tot leven komen. Al weet ik nu nog niet hoe het daar allemaal gaat lopen met wifi (en of ik überhaupt wel tijd over ga hebben haha), dus mogelijk wordt het af en toe moeilijk om wat van me te laten horen. Maar ik beloof jullie dat ik zal proberen iedereen een beetje up-to-date te houden :)

• 07 Januari 2015 - 16:48

Ans:

Hoi meisje,

Leuk dat je weer in de lucht bent. We gaan je zeker volgen op je blog.
    groetjes

• 11 Januari 2015 - 13:48

Carry:

Ha Karin
    Veel plezier in Thailand

• 13 Januari 2015 - 14:46

Bart En Thoma:

Hoi Karin,
    we wensen je een goed reis en een heerlijke tijd in Thailand, groetjes !