Goed aangekomen in Thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Karin Scheepens - WaarBenJij.nu Goed aangekomen in Thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Karin Scheepens - WaarBenJij.nu

Goed aangekomen in Thailand

Blijf op de hoogte en volg Karin

16 Januari 2015 | Thailand, Bangkok

Zo mijn eerste blog vanuit Thailand!
Gisteren het vliegtuig naar Bangkok gepakt, helaas had deze vertraging dus duurde het extra lang voordat ik ein-de-lijk kon vertrekken. Vervolgens wel een redelijk goede vlucht gehad. Vrij veel turbulentie dus iedere keer dat ik nét in slaap begon te vallen, begon het vliegtuig weer als een gek te schudden dus werd ik weer wakker. Als ik gedurende de hele vlucht 2 uur heb geslapen dan was het veel. Maarja, uiteindelijk dus goed in Thailand aangekomen. Op het vliegveld stond Jvv mij al op te wachten, dus zijn we meteen op zoek gegaan naar het busje richting hotel. Busje was er niet, bellen lukte niet, dus uiteindelijk maar met een taxi er naartoe gereden. Nadat we waren gesetteld en waren opgefrist zijn we een stukje gaan lopen om de nodige dingetjes te kopen en wat op een lokaal marktje rond te struinen. Hierna waren we alle twee moe en zijn we op het terras van het hotel neergeploft waar we de rest van de avond hebben doorgebracht. Jvv had zijn ukelele bij zich, dus die heeft lekker de hele tijd zitten spelen, erg gezellig!
En nu is het hier al over 10 uur en ik ben moe van mijn vlucht, dus tijd om naar bed te gaan!

• 16 Januari 2015 - 19:21

Mama:

Meisje, ga geweldig genieten van deze reis! Fijn te horen dat de reis (redelijk) goed is verlopen en Jvv op je stond te wachten.
    Dikke knuffel van mama en van Donkey:)