Nog 3 weekjes! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Karin Scheepens - WaarBenJij.nu Nog 3 weekjes! - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Karin Scheepens - WaarBenJij.nu

Nog 3 weekjes!

Blijf op de hoogte en volg Karin

13 Augustus 2013 | Nederland, Nederland

Het is al meer dan een jaar geleden dat ik vertrok uit Zuid Afrika, en het duurt nog maar 3 weekjes en dan ben ik er weer terug. Terug op de plaats waar ik zulke fantastische dingen beleefd heb en waar ik zulke fantastische vrienden heb gekregen. Ik heb er zo veel zin in! Ik ga terug naar mijn tweede thuis.

Toen ik een jaar geleden terug kwam uit Hoedspruit wist ik al dat ik weer terug wilde naar African Dream Horse Safari. Het hoe en wat en wanneer wist ik nog niet, maar dat ik terug zou gaan was zeker. Gedurende de afgelopen maanden heb ik de vliegreis geboekt, de periode vastgelegd bij Traci en toen ik klaar was met school heb ik wat gewerkt om de reis te kunnen betalen. Alles ligt vast, ik vertrek op 2 september en kom op 19 november weer terug. 11 weken in Hoedspruit, het begint nu eindelijk echt dichtbij te komen en ik kan niet wachten tot ik op het vliegtuig kan stappen.
Ik zal in die 11 weken eigenlijk hetzelfde gaan doen als wat ik tijdens mijn stage heb gedaan. Vooral veel paardrijden, de bush in, lol hebben met geweldige mensen en genieten van het leven daar. En natuurlijk zal ik ook weer regelmatig proberen te bloggen om jullie op de hoogte te houden van wat ik dit keer allemaal beleef. Dus hou deze blog over 3 weken in de gaten, want vanaf dan zal ik weer regelmatig gaan posten!

  • 26 Augustus 2013 - 10:58

    Char:

    Jaaa, veel plezier Karin! Ik ga je missen, ik wou dat ik mee kon. Ik hoop dat je veel mooie filmpjes en fotos maakt, en ga maar weer elke week bloggen!!

  • 26 Augustus 2013 - 10:59

    Char:

    LIVE THE FLIPPING AFRICAN DREAM!!! =D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Karin

Van 20 februari tot 11 juli zit in in Hoedspruit, Zuid Afrika, om stage te lopen bij African Dream Horse Safari. Hier zal ik onderzoek gaan doen naar African Horse Sickness.

Actief sinds 13 Jan. 2012
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 36234

Voorgaande reizen:

15 Januari 2015 - 24 Februari 2015

Thailand!

02 September 2013 - 18 November 2013

Back to African Dream Horse Safari

20 Februari 2012 - 11 Juli 2012

African Dream Horse Safari

Landen bezocht: